Google+ Followers

Selasa, 24 Jun 2014

Langgar sumpah!!!

Assalammualaikum wbt

Oi...budak baru dah masuk oi!!!..hahaha

Itu la yang nama yang kita selalu cakap kalo ade orang baru masuk kat tempat keje,kolej,sekolah atau ape-ape ajelah.Ada yang lagi jahanam dulu masa aku masa mula-mula keje ada ke bos aku bagitau kat semua orang

"Ade anak ikan baru masuk".hampeh betol...

aku bole diam je la padahal aku nengok dia kecik besau,kecik besau walaupun dia besau.

Sebenarnya bila aku buat keputusan untuk terlibat dengan dunia maya ni sebenarnya aku dah letak parang panjang kat leher aku ni..hahaha..sebab aku ni memang pangkah bab-bab laman sosial ni.Bila jumpa kawan-kawan lama atau yang jauh diorang mesti tanya FB, tapi aku geleng kepala diorang kerut muka, tanya Tweeter aku pun sengeh pastu geleng kepala gak.hahahaha n bla..bla..bla... sume aku geleng..Yes..aku memang tak penah ade ape-ape laman sosial, dari Friendster(ada lagi ke ni) sampai la ke yang sekarang ni yang aku sendiri tak tau ape nama nye.Bila orang tanya nape takde terus aku senaraikan keburukan walaupun macam tak logik.Sampai aku pernah sumpah kot taknak terlibat dengan benda alah gini.

Tapi, setelah bertapa beberapa ketika aku telah pikir masak semasak-masak mangkau untuk buat sesuatu dialam maya..aku start dengan blog la.Aku dah langgar sumpah dah ni.hahahah.Ni kalo kawan-kawan aku tau ni memang diorang gelak kan aku sampai ke tanah ni.

Sebagai permulaan,salam perkenalan lah untuk semua.Mohon la tegur dan komen mengomen antara sesama kita.Assalammualaikum semua.

                                                                                                         
                                                                                                                              -TT47-

1 ulasan: